Siła naszych marek
to potencjał dla Twojego rozwoju.

Bycie globalnym liderem to zobowiązanie, które napędza wszystkich w Unilever, do ciągłego realizowania misji - “Życia w sposób zrównoważony”. Każdego dnia nasi pracownicy wprowadzają rozwiązania, dzięki którym produkty marek takich jak Domestos, Knorr, Surf, Hellmann’s czy Ben&Jerry’s, stają się bardziej dostępne dla setek tysięcy konsumentów, a ich produkcja bezpieczniejsza dla planety. Wykorzystaj siłę marek Unilever.

 

Unilever w Polsce działa już od ponad 30 lat. Zatrudniamy blisko 3000 pracowników w 5 lokalizacjach: w Biurze Centralnym w Warszawie, w Katowice Hub oraz naszych fabrykach w Baninie, Bydgoszczy oraz w Poznaniu. Nasze marki produkowane w Polsce sięgają historią aż do 1930 roku! Zanim rozpoczęła się produkcja marek Dove oraz Domestos w Bydgoszczy, od 1930 roku produkowano tam markę Persil, a później słynną Pollenę. Z kolei fabryka w Poznaniu przez większość mieszkańców kojarzona jest z marką Amino, która była produkowana od 1945 roku. Produkty z naszych fabryk w Poznaniu, Bydgoszczy i Baninie k. Gdańska trafiają na rodzimy rynek, ale też do kilkudziesięciu krajów w Europie i na całym świecie. Eksportujemy m.in. do Niemiec, Francji, Węgier, Holandii, a także do Australii, Argentyny, Brazylii, USA czy Kanady.

Marika

Head of HR Poland Baltics and Ukraine

marika
Fabryka lodów w Baninie
Pracuj w nowoczesnej fabryce, zajmującej się produkcją lodów Algida, które od ponad 30 lat wywołują uśmiech na twarzach konsumentów w całej Europie. Poznaj tajniki produkcji lodów Magnum i rozwijaj się dzięki dostępowi do najnowocześniejszych narzędzi, innowacji i technologii oraz wsparciu wykwalifikowanego zespołu.
Fabryka kosmetyków w Bydgoszczy
Pracuj w jednej z największych i najnowocześniejszych fabryk kosmetyków i kostek toaletowych. Każdego dnia będziesz pracować dla jednej z 48 marek. Zostań częścią 1000 osobowego zespołu i dołóż do niego swój potencjał.
Fabryka żywności w Poznaniu
Pracuj w jednej z największych na całym świecie fabryk Unilever produkujących żywność. Na naszych liniach produkcyjnych powstaje ponad 800 różnych wyrobów, które każdego dnia poprawiają nawyki żywieniowe milionów konsumentów na całym świecie.
Warszawa Head Office
Nasze biuro w Warszawie składa się między innymi z działów marketingu, sprzedaży, finansów, HR, a także PR. W zgranych zespołach budujemy strategie, planujemy kampanie, dbamy o wprowadzenie waszych ulubionych produktów na rynki Polskie, a także Europejskie. Nasze biuro niedawno przeszło rebranding – zadbaliśmy o zaprojektowanie salek relaksu, jogi, a także interaktywnych przestrzeni – aby spotkania w biurze były przyjemne i efektywne. Cenimy work-life balance, więc pracujemy w formie hybrydowej.
Katowice Hub
W naszym Europejskim Centrum Doskonałości dbamy o dystrybucję produktów Unilever na półki sklepów w całej Europie. To tutaj zajmujemy się kwestiami związanymi z finansami, cłami, a także podatkami. Ponadto do naszych kompetencji należą usługi finansowe, łańcuch dostaw, zamówienia, zintegrowane planowanie i koordynacja współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. W naszym nowoczesnym biurze, w centrum Katowic zatrudniamy ponad 300 osób. W specjalnie zaprojektowanych przestrzeniach biurowych wzmacniamy współpracę naszych pracowników oraz budujemy ducha zespołu. Na co dzień także pracujemy w formie hybrydowej, bo wiemy jak ważny są work-life balance i potrzeby naszych pracowników.

Poznaj lepszy biznes i rozwijaj go z nami!

Niezniszczalna tęcza.

Tęcza jest symbolem miłości, wolności i równouprawnienia. Instalacja niosąca to właśnie przesłanie stała od 2012 do 2015 r. na Placu Zbawiciela w Warszawie. Niestety po wielokrotnych atakach, miasto zdecydowało o jej rozebraniu. W 2018 Ben&Jerry’s postanowiło postawić nową, tym razem niezniszczalną tęczę w tym samym miejscu. Kampania zyskała globalny poklask oraz zdobyła jedną z najważniejszych nagród branży reklamowej - Srebrnego Lwa Cannes Lions.

Domestos

Wzorowa łazienka dla polskich szkół.

W XXI wieku dostęp do czystej, zadbanej i wyposażonej w niezbędne artykuły toalety wydaje się naturalny. Niestety nie wszędzie tak jest. Dlatego Domestos prowadzi program “Wzorowa łazienka dla szkół”, którego celem jest edukacja na temat nawyków higienicznych oraz poprawa warunków sanitarnych w polskich szkołach.

knor

PrzyGOTUJMY
lepszy świat.

Dzisiejsze dzieci, to jutrzejsi dorośli. Knorr zdaje sobie z tego sprawę, dlatego prowadzi program CSR “przyGOTUJMY lepszy świat”, którego celem jest edukacja najmłodszych na temat codziennych wyborów żywieniowych.

dove

Dove Self-Esteem.

Dzisiejszy świat potrafi być okrutny, szczególnie dla nastolatków. Już od 2004 roku Dove realizuje program skierowany do nastolatków, ich rodziców oraz opiekunów, którego celem jest nauka budowania pozytywnej samooceny. W ramach programu organizowane są lekcje warsztatowe, których celem jest podniesienie pewności siebie wśród nastolatków.

The Vegatarian Butcher

The Vegetarian Butcher

Coraz więcej ludzi dostrzega konieczność zmiany nawyków żywieniowych tak, by do swojej diety wprowadzać więcej produktów bezmięsnych. Marka The Vegetarian Butcher rozpoczęłą współpracę z firmą ENOUG, zajmującą się technologią żywności. Celem współpracy jest stworzenie bezmięsnych alternatyw dla mięsnych produktów. Wszystko w trosce o planetę i zdrowie naszych konsumentów.

Buduj swoją karierę korzystając z siły Unilever.

Jesteśmy firmą operującą na skalę globalną, nasze produkty są dostępne w 190 krajach, a w naszych biurach i fabrykach na całym świecie pracuje 149 000 unikalnych talentów. W Unilever to Ty jesteś właścicielem swojej kariery i tylko od Ciebie zależy jak ją rozwiniesz. Wykorzystaj skalę w jakiej działamy i połącz swoje cele zawodowe z celami naszych marek. Aż 93% naszych liderów to talenty lokalne, a 100% ich sukcesu to siła U. My dajemy Ci możliwości, od Ciebie zależy jak z nich skorzystasz.

Korzystam z siły U wprowadzając na rynek produkty, które ułatwiając codzienność polepszają przyszłość.

Rafał Jędrzejewski

Dyrektor Kategorii Home Care Polska,
Kraje Bałtyckie i Ukraina

Korzystając z siły Unilevera, docieramy do milionów konsumentów z naszym przesłaniem: historią o biznesie dobrym dla planety, sprawiedliwym dla lokalnych społeczności i inspirującym dla swoich konsumentów.

Maciej Lasoń

Dyrektor ds. Komunikacji i Spraw Korporacyjnych
dla Europy Wschodniej

Siła U pozwala mi na tworzenie lepszego i bardziej zrównoważonego biznesu.

Magdalena Wereda-Kolasińska

Dyrektorka ds. Finansów kategorii Home Care Europa Wschodnia i Kraje Niemieckojęzyczne

Siła U pozwala mi wprowadzać na rynek produkty, które niosą radość tysiącom ludzi w tej części Europy.

Michał Krygier

Dyrektor Kategorii Ice Cream Polska, Kraje Bałtyckie i Ukraina, Dyrektor Zarządzający dla Krajów Bałtyckich

Korzystając z siły U wprowadzam rozwiązania, które zwiększają bezpieczeństwo i komfort naszych konsumentów.

Łukasz Szymański

Radca Prawny Polska, Kraje Bałtyckie i Ukraina

Dzięki sile U, mogę tworzyć bardziej zrównoważony świat.

Elżbieta Budzyńska

Dyrektorka Zarządzająca Food Solutions
Europa Północna

Naszą największą wartością jesteście Wy.

Naszą kulturę organizacyjną moglibyśmy opisać za pomocą czterech haseł: 1. “Purpose Power”, 2. "Be the Catalyst", 3. "Brilliantly, Different, Together", 4. "Go Beyond". Pomagają nam w prowadzeniu odpowiedzialnego i zrównoważonego biznesu. W jaki sposób? O tym najlepiej opowiedzą nasi pracownicy.

Poznaj nasze benefity

Czas skorzystać z siły U.

Sprawdź jakie oferty czekają na Ciebie w Unilever.

Aplikuj

Dołącz do nas

Zawsze jesteśmy chętni do nawiązania kontakt z ludźmi, którzy tak jak my, troszczą się o naszą wspólną przyszłość dzięki wcielaniu w życie zasad zrównoważonego rozwoju.