Siła naszych marek
to potencjał dla Twojego rozwoju.

Bycie globalnym liderem to zobowiązanie, które napędza wszystkich w Unilever, do ciągłego realizowania misji - “Życia w sposób zrównoważony”. Każdego dnia nasi pracownicy wprowadzają rozwiązania, dzięki którym produkty marek takich jak Domestos, Knorr, Surf, Hellmann’s czy Ben&Jerry’s, stają się bardziej dostępne dla setek tysięcy konsumentów, a ich produkcja bezpieczniejsza dla planety. Wykorzystaj siłę marek Unilever.

Marika

HR Business Partner Poland & Baltics

marika

Poznaj lepszy biznes i rozwijaj go z nami!

Niezniszczalna tęcza.

Tęcza jest symbolem miłości, wolności i równouprawnienia. Instalacja niosąca to właśnie przesłanie stała od 2012 do 2015 r. na Placu Zbawiciela w Warszawie. Niestety po wielokrotnych atakach, miasto zdecydowało o jej rozebraniu. W 2018 Ben&Jerry’s postanowiło postawić nową, tym razem niezniszczalną tęczę w tym samym miejscu. Kampania zyskała globalny poklask oraz zdobyła jedną z najważniejszych nagród branży reklamowej - Srebrnego Lwa Cannes Lions.

Domestos

Wzorowa łazienka dla polskich szkół.

W XXI wieku dostęp do czystej, zadbanej i wyposażonej w niezbędne artykuły toalety wydaje się naturalny. Niestety nie wszędzie tak jest. Dlatego Domestos prowadzi program “Wzorowa łazienka dla szkół”, którego celem jest edukacja na temat nawyków higienicznych oraz poprawa warunków sanitarnych w polskich szkołach.

knor

PrzyGOTUJMY
lepszy świat.

Dzisiejsze dzieci, to jutrzejsi dorośli. Knorr zdaje sobie z tego sprawę, dlatego prowadzi program CSR “przyGOTUJMY lepszy świat”, którego celem jest edukacja najmłodszych na temat codziennych wyborów żywieniowych.

dove

Dove Self-Esteem.

Dzisiejszy świat potrafi być okrutny, szczególnie dla nastolatków. Już od 2004 roku Dove realizuje program skierowany do nastolatków, ich rodziców oraz opiekunów, którego celem jest nauka budowania pozytywnej samooceny. W ramach programu organizowane są lekcje warsztatowe, których celem jest podniesienie pewności siebie wśród nastolatków.

The Vegatarian Butcher

The Vegetarian Butcher

Coraz więcej ludzi dostrzega konieczność zmiany nawyków żywieniowych tak, by do swojej diety wprowadzać więcej produktów bezmięsnych. Marka The Vegetarian Butcher rozpoczęłą współpracę z firmą ENOUG, zajmującą się technologią żywności. Celem współpracy jest stworzenie bezmięsnych alternatyw dla mięsnych produktów. Wszystko w trosce o planetę i zdrowie naszych konsumentów.

Buduj swoją karierę korzystając z siły Unilever.

Jesteśmy firmą operującą na skalę globalną, nasze produkty są dostępne w 190 krajach, a w naszych biurach i fabrykach na całym świecie pracuje 149 000 unikalnych talentów. W Unilever to Ty jesteś właścicielem swojej kariery i tylko od Ciebie zależy jak ją rozwiniesz. Wykorzystaj skalę w jakiej działamy i połącz swoje cele zawodowe z celami naszych marek. Aż 93% naszych liderów to talenty lokalne, a 100% ich sukcesu to siła U. My dajemy Ci możliwości, od Ciebie zależy jak z nich skorzystasz.

Korzystam z siły U wprowadzając na rynek produkty, które ułatwiając codzienność polepszają przyszłość.

Rafał Jędrzejewski

Marketing Director & Business
Team Leader Home Care, Poland & Baltics

Siła U pozwala mi docierać do konsumentów z ważnym przekazem - to Twoja osobowość, a nie Twój wygląd stanowi o Tobie.

Agnieszka Poremska-Ledzion

Marketing Director & Business
Team Leader Beauty and Personal Care, Poland & Baltics

Korzystając z siły Unilevera, docieramy do milionów konsumentów z naszym przesłaniem: historią o biznesie dobrym dla planety, sprawiedliwym dla lokalnych społeczności i inspirującym dla swoich konsumentów.

Maciej Lasoń

Head of Communications East Europe

Siła U pozwala mi na tworzenie lepszego i bardziej zrównoważonego biznesu.

Magdalena Wereda-Kolasińska

Finance Director Poland & Baltics

Siła U pozwala mi budować inkluzywną, otwartą kulturę organizacyjną dla wszystkich pracowników Unilever.

Sara Ślubowska-Świercz

HR Director, Poland & Baltics

Siła U pozwala mi wprowadzać na rynek produkty, które niosą radość tysiącom ludzi w tej części Europy.

Michał Krygier

Marketing Director & Business
Team Leader Ice Cream, Poland & Baltics and General Manager Baltics

Korzystając z siły U wprowadzam rozwiązania, które zwiększają bezpieczeństwo i komfort naszych konsumentów.

Łukasz Szymański

General Counsel

Dzięki sile U, mogę tworzyć bardziej zrównoważony świat.

Elżbieta Budzyńska

Managing Director, Unilever Food Solutions

Naszą największą wartością jesteście Wy.

Naszą kulturę organizacyjną moglibyśmy opisać za pomocą czterech haseł: 1. “Purpose Power”, 2. "Be the Catalyst", 3. "Brilliantly, Different, Together", 4. "Go Beyond". Pomagają nam w prowadzeniu odpowiedzialnego i zrównoważonego biznesu. W jaki sposób? O tym najlepiej opowiedzą nasi pracownicy.

Poznaj nasze benefity

Czas skorzystać z siły U.

Sprawdź jakie oferty czekają na Ciebie w Unilever.

Aplikuj

Dołącz do nas

Zawsze jesteśmy chętni do nawiązania kontakt z ludźmi, którzy tak jak my, troszczą się o naszą wspólną przyszłość dzięki wcielaniu w życie zasad zrównoważonego rozwoju.